15.12.2010

Freya har blitt 3 mnd

Ja, da var Freya blitt 3 mnd og tida har gått så fort. Vi storkoser oss og ho er så snill som berre det. Ho ligg fortsatt i buret sitt når ho er aleine, noko ho sikkert vil gjere enno lenge. Vi har ikkje hatt dei store utedagane då ho har vore sjuk. fekk beskjed om å halde ho noko lunde i ro. Men så var antibiotikakuren over og det gjekk fint. Hosten har så og sei forsvunne heilt, håpar det går fint når vi no går kaldare tider i møte igjen.

Men her på mandag opplevde vi noko skikkeleg guffent. Vi dro på hundesosialisering på mandagskvelden og her vart det jo sjølvsagt full guffe. I ein time styrde ho på ilag med dei andre, og ho er skikkeleg flink! men når vi kom heim la ho seg på badet og byrja puste så rart, og ikkje var ho interessert i oss i det heile. Uff, dette vart berre verre og verre og ho kasta opp to gonger. Ho hadde teke ormekuren kvelden før, og kune det vera det? Vi var så usikre, leste på nettet....Seinare prøvde vi å ringe veterinæren, men han var på oppdrag oig kunne ikkje svara. No vart eg skikkeleg redd! Tenk om vi mista ho.

Etter samtale med Marianne roa eg meg litt ned og tenkte det var at ho var skikkeleg utslitt. For det første hadde ho nett gått ti dagar på antibiotika fordi ho var sjuk og vi hadde teke det ganske roleg denne stunda. Så plutseleg full guffe i ein heil time....

Så når vi la oss fekk ho liggje på sidan av senga vår og vi kune klappe ho og fylgje godt med utover natta. men etterkvart forsvann pustinga og ho virka som ho berre sov. Så gleda var stor då ho stakk av med tøffelen min på morgonkvisten, då tenkte eg at ho var frisk att. Og det var ho....Men vi får ta det litt med ro. Vi leiker ute med ho og går små turar, men ho er jo berre ein baby.

Ellers er eksamen min ferdig og no er eg så utlada at eg må ha nokre dagar på sofaen før eg for alvor tek fart i juleførebuingane....dei skal ikkje bli mange. Men går til ferie neste tysdag så det skal bli deilig! Men satsar på at eg kan bli litt meir aktiv her på bloggen igjen.

Litt artig, men kvelden etter ho hadde fått lege på rommet vårt kan de tru ho ville liggje inne hjå oss igjen.....Ho prøvde seg på alt, men vi gav ikkje etter.....denne gongen.

Er vel nokon som kjenner att denne stilen.......


Snakk om kos i senga til Marie!



Koooooooooosss!!!!






Kjekt å sitje på eit fang


He, he!



Første kalenderpakke....ha, ha, var berre denne da:-)

2 kommentarer:

  1. Så herlige bilder :-) Gratulerer med "3.mnd. dagen" :-) Skikkelig Islenderstilling på det første bildet der du !! Draumur ligger mye slik, bare han tar den i ryggliggende stilling ;-) Jammen har Freya blitt stor jente på kort tid :-)

    SvarSlett
  2. For et herligt Header bilde du har tatt av Freya!! Bare sååå søt altså! Grattis med dagen da Freya, stor fin jente du har blitt!! Må ikke skremme folka dine med sånn sjuke mere nå! Blir frisk så du kan være ute å leke i snøen!!

    SvarSlett