03.12.2010

Tida går

Ja, no er det lenge sidan eg har skrive på bloggen. For meg er det eksamenstid og er i ferd med å sjå ende på det...endelig! Alltid så lett å kasta seg i gang med noko, men det skal gjennomførast og då.... Men satsar på at det går bra!

På tysdag skulle eg til veterinæren for å ta vaksine og få chip, men det gjekk ikkje slik. Allereie på mandagen byrja ho med ei stygg hoste og såleis tenkte vi at det sikkert ikkje vart noko vaksine. Han lytta på ho og det viste seg at ho hadde ein luftvegsinfeksjon og fekk antibiotika. I tillegg fekk eg ormekur som eg må gje ein dag.

Ho har vore skikkeleg forkjøla med "dett dese", men ellers har formen vore bra.  Ho ete godt og no er vekta på 5,5 kilo! Når det gjaldt forkjølinga fekk vi beskjed om å ikkje la ho kava seg opp ute, altså unngå herjing og springing. Berre vi går ut så byrjar ho og hoste. Teperaturen har lagt på rundt -9 og her på vestlandet er det veldig kaldt.

Eg har vore på jobb og Freya har vore aleine i buret sitt. Harald har teke fri to timar midt på dagen slik at ho ikkje er for lenge aleine, så får vi auka på gradvis. For ho vil til slutt vera aleine frå 08 til rundt 14..... Men det går svært bra med ho i buret, likeins om natta.

Men no kjenner eg at eg har lyst og ut på tur med ho, men det får bli korte turar. Det er jpo utruleg fint ute fordi om det er kaldt.

Håpar på å få lagt til litt bilete neste gong, men no er det natta kjenner eg!!!

4 kommentarer:

  1. Så hyggelig at alt er bra med dere :-) Blir ikke mange turer her heller, Draumur går ikke lange turen før han vil hjem i varmen. I dag var det -22 grader, og da snudde han etter noen hundre meter. Det viktigste er å få gjort det man skal :-) Eller er Draumur for det meste å finne foran ovnen...Der er det godt der !!
    Ønsker dere en flott helg.. Her er det meldt mildere i morgen, så vi håper!!

    SvarSlett
  2. Lykke til med Eksamenen din Janne, og god bedring til Freya!!

    i dag er det bare 6 minus her, og det snør!! Plutselig begynte vi å glede oss til snøen!! Utroligt hva en snøfres kan gjøre med en familie!!

    Ha en god hel alle sammen, og spesielt til Freyaskjønna!

    SvarSlett
  3. Så leit at Freya har luftveisinfeksjon, men den går jo heldigvis over etter hvert. Litt AB gjør susen...både hunder og mennesker!!

    Det har vært bitende kaldt her på østlandet, også - og det er ikke fritt for at vi har vært mest inne. Vi fyrer i peisen og koser oss, både jeg og pelsdottene mine og hybelkaninene. Snorre mister så mye pels nå at det ligger store dotter etter han samme hvor han er.

    Lykke til med eksamen!

    SvarSlett
  4. Ønsker deg masse lykke til med eksamen, og håper Freya snart blir frisk igjen!!

    SvarSlett