18.02.2011

18 februar

Så var det helg igjen. Vi har lagt bak oss ei travel veke og håpar neste blir litt betre...eg som trudde det var betre;-) Men men, det er vel slik livet er.....

Førre helg hadde hundeklubben show. Det  var kjekt å sjå på og hadde håpa å få til nokon kjekke triks med Freya. Prøver meg på rull rundt-trikset, men det er ikkje så lett...eg gjer det utan klikker, men med godbit. Fekk no meldt oss inn i klubben og no skal vi på kvalpekurs 22 mars.
Ellers var det nokre som snakka om at det var ein islandsk fårehund til her, ein som var 8 mnd... så det må eg prøve å finne ut av.

No i helga skal ungene på fotball og handball så det vert ingen fjelltur på oss. I år har vi ikkje stått på slalomski i det heile, og vi som alltid har oss nokre turar... men det får bli langrenn i år. Har såvidt prøvd oss på det rundt nyttår. Reknar med at vèret vert betre utover så det vert fjellet på oss. men vi har bno fått snø igjen og med litt ettermiddagssol er det svært så fint:-)





4 kommentarer:

  1. Så flott at dere skal på valpekurs!! Det blir spennende å høre om ;)
    Rull rundt, er vanskeligt! Embla styrte også lenge med å få til det. Men klikkeren hjalp oss der ;)

    Håper dere finner den islenderen da..Jeg vet faktisk ikke om noen andre en Balder som bor på andre sida jeg.

    SvarSlett
  2. Så flinke dere er :-) Morsomt med kurs!!! Stå på :-)

    SvarSlett
  3. Fine bilder :)
    så flinke dere er som er med både på hundeklubb og valpekurs!
    Valpekurs var det visst dårlig med her...men det går bra uten også!

    SvarSlett
  4. Ja, ja no har vi no ikkje begynt enno, men vi har meldt oss på...

    Men no hører eg rykte om at desse jentene våre snart får løpetid...Hjeeelp!!!

    SvarSlett