23.02.2011

Tja, kanskje litt endringar kan gjera susen?

Då vart eg heime i dag, takke vera den kjekke ryggen min.... Men kva skal ein gjera då, jo då vert det vel litt tid med dataen. Eg har ein rygg som plagar meg innimellom og diverre er det litt oftare no enn før, er jo påvist litt slitasje og tull så det er vel noko eg må leva med. Så no sit eg her, lettare sur kan vi sei....

Men tilbake til dataen. Sat i går og endra litt på sida mi og då tenkte eg at kanskje eg skal tilføra mitt namn i tittelen for at eg då kanskje kan skriva litt anna enn berre hund? Freya er jo ein stor del av kvardagen min, og ho vil nok fortsatt vera omtala mykje her. Eg får sjå etterkvart kva det blir til, men kan hende det vert litt oftare no då? (ikkje sikkert altså)

Eg har jo så lyst til å gjera litt ymse, men er jo heilt fersk, dessutan har eg ikkje store ambisjonar...Hadde jo vore litt kjekt om det vart litt meir trafikk her inne då, men samstundes vil eg ikkje reklamere om dette til "andre" heller, om de skjønar? Kan vera kjekt å høyre litt om kva de andre seier? Kanskje kan eg leggja ut litt bileter som eg (forhåpentleg) vil ta meir av, kanskje litt handarbeide og hagebilder...kven veit? Så kan ein vel ikkje koma unna litt slankeprat og kva ein likar å bruka pengar på? Kanskje det ikkje kjem noko ting i det heile.... 

Ha ein fin dag!!!

3 kommentarer:

  1. Ja bloggen kan brukes til så mangt! blir spennende å se hva annet en hund du kan by på ;)

    SvarSlett
  2. Jeg har også en liten dialog med meg selv om hva som skal ligge på bloggen. Jeg er jo lærer og er veldig bevisst på hva jeg skal stå for/ eller ikke på nett hvor alle kan finne meg.. jeg skal heller ikke legge ut om personer,selv om jentene mine synes det blir for lite av dem :-) ( de er jo 19 og 21 år) Dans er jo et nøytralt tema, men vi får se etterhvert. Jobb er uaktuelt, men en del tanker og meninger er jo greit, selv om jeg alltid har lærertankene mine i bakhodet.. Men det er hyggelig med noe annet enn hund også.. Jeg tar det som det kommer, og ser hva som kommer ut av fingrene når jeg skriver om ting som opptar meg også.. Spennende.. Vi følger med :-)

    SvarSlett
  3. Du skriver godt, og tar fine bilder. Så jeg gleder meg til å se hva du finner på videre. :-)

    SvarSlett