27.02.2011

Besøk

Ja, da var snart helga over for denne gang.... Vi har hatt besøk av mi niese med jenta si som er nett fylt eitt år. Eg må sei eg var svært spent korleis Freya ville oppføra seg. Men det viste seg å gå kjempefint, sjølv om hunden var temmeleg frustrert av dette lille vesenet i starten... Freya var i nærleiken av oss heile tida og innimellom litt borti til denne uvante skikkelsen. Eg var no ganske nærvøs, men vart letta då eg såg kor greitt det gjekk.

Vi rydda fram litt leiker frå loftet og der var det jammen nokre leiker som laga pipelyd også...Kanskje det var til meg, tenkte Freya, men.....

No er det vinterferie i ei veka og skal sei den starta godt. Eg har, som sagt; vondt i ryggen og vetlajento ligg med feber...Kan det bli betre? Men men, det er vel ikkje så mykje å gjere med det.

Ein oldefarneve er god å halda i


Kan liggja fint ved sidan av den kjekke jenta eg....


Sjekk dei fine, nye tenna mine....


2 kommentarer:

  1. Så flink Freya var med jenta da!! Sånn det skal være ;)
    Flotte fine tenner!

    SvarSlett
  2. Så bra at hun er så rolig sammen med barn da!
    Der tror jeg Gulli har noe å lære;)

    SvarSlett