11.02.2011

Snart vår

Ja tida går så fort....Freya er no blitt så stor, ja det føles som ho har vore i familien alltid. Det har gått seg til og i denne veka har ho vore aleine heile dagen medan vi har vore på jobb, så flink!!! Ho går frivillig inn i buret om kvelden og om morgonen.

Vi lurer på å lage ein løpestreng som ho kan ha når vèret vert fint, dette skal sjølvsagt ikkje vera når ho er aleine. Men dørene står ofte opne når det er varmt og fint, og no når vi ikkje er heilt trygg på ho kan ho heller ikkje gå laus ute. Ho skal sjølvsagt få sine turar. Kva tankar har de om det?

No har livet blitt rolegare og det er så deilig, tenk all den tida vi plutseleg fekk. Hardt å vera student! No held eg på med å sy bunad til Marie og det er kjekt det (så langt...) Ellers går tida med til å treffe venner og gå tur. No har vi meldt oss på ein gå aksjon som heiter dytt.no og her skal du gå i gjennomsnitt 10000 skritt til dagen. Eg er jo lærar så mellom 4-6000 skritt kan det gjerne bli i løpet av ein dag, så ein ekstra tur må til!

Det ser ut som vi kanskje skal få til eit kvalpekurs no i mars om det vert nok påmeldte. Det gler eg meg til. Det er litt skuffande at eg ikkje har trent så mykje på det eg skulle kanskje, men Freya er jo så snill. Har nett vore på tur nede ved sjøen og ho kjem fint inn når eg ropar på ho!!! Ikkje så verst å gå på tur med heller. Vi held på å lære ho (AV) at ho ikkje får liggja under bordet medan vi et. Såg problemet då vi fekk mange gjester, ikkje noko kjekt uansett at ho er under bordet. Ho skal liggje ved sidan av og helst kan ho gå vekk.

Eg har vore slapp når det gjeld blogging i det siste, enno eg har tid. Men kjenner det ikkje er så mykje nytt å skrive, men men... Lurer på om det er mange som skal på treffa til Marianne? Er det snakk om to eller eitt?


Her er nokre bilder frå oss.... Ha ei strålande helg!!!








4 kommentarer:

  1. Så gøy å se Freya! Ho e blitt stor ho også!
    Vi har løpestreng som Bamse er fast i, og det går helt fint. Har ikke forsøkt med Vina, men er sikker på at det ville gått helt fint :-) Og siden du er hjemme når hun står fast, så er det jo bare å ta henne løs dersom hun ikke trives der.
    Go helg!

    SvarSlett
  2. Ikke glem å øve på å være løs nå da...Er det vanskeligt nå, kan jeg love deg at det blir enda vanskeligere senere..IKKE gi opp ;)

    Det er bare et treff hos meg i år ;) Så alle "mine" er hjertelig velkomne!

    SvarSlett
  3. Så stor hun har blitt!!! Og våren !!!! Må nok vente et par måneder her... MEn, vi nyter vinteren og tar noen flere skiturer..I dag hadde vi nydelig sol, kaldt, men nydlig. 1,5 mil i dag.. Og både jeg og Draumur var fornøyd med dagen...

    SvarSlett
  4. Skal si valpene våre blir store etter hvert. Så flott og fin som Freya har blitt da.
    Vinur er i løpestreng, og sitter ute på trappa når han har lyst til det. Han kan ikke være løst, da vi har både biltrafikk og folk og bikkjer i vegen forbi oss.Han vil også ligge der å slumre. Men han får sine 3 daglige turer, hvor vi også trener på å gå løs.

    SvarSlett