24.02.2011

Pianokonsert

I går var vi invitert på pianokonsert i kulturhuset. Her hadde kulturskulen ein konsert for foreldre, besteforeldre og anna slekt. Eg kjende at eg var nervøs der eg satt, var nok sikkert for at kjende att den følelsen når eg sjølv var jente og skulle opptre. Men det gjekk jo sjølvsagt kjempefint!





Nokre som kan tipsa ein amatør korleis eg kan få ei raud rose på det nederste biletet?

Når det gjeld katten og hunden er dei byrja å bli gode vener. Det er så kjekt å sjå..... Kanskje nokre som kjenner att slike vindu....?


3 kommentarer:

  1. Så flotte bilder....
    Jeg ville åpnet bilde i et billedredigeringsprogram, tatt en slynge rundt rosen, og "fargelagt" den rød...

    SvarSlett
  2. Herligt med pus og Freya ;) Skjønte ikke helt hva du mente med den rosa jeg? Har du rosa på et eget bilde, å så vil du legge den opppå kattebilde?

    SvarSlett
  3. Rødt på sjølve rosa som Marie får...:-)

    SvarSlett