08.11.2010

5 dager igjen....

I dag er eg heime på grunn av ei haustforkjøling, no måtte det jo sjølvsagt bli meg. Begge ungane har hatt det, så slik er det vel berre. Den siste tida har nok vore for travel slik at immunforsvaret har ikkje vore på topp. Eg tek vidareutdanning i historie og skal ha eksamen 6. desember....og då er det stoppp! Trudde det gjekk fint i tillegg til 100% jobb, men det vart for travelt....men skal berre halda ut bittelitt til!

Eg var på Mamma Mia i helga og det var kos, både show og hotellopphald. Godt å koma ilag med kjekke damer innimellom:-)

Men no er det nedtelling for alvor. Meg og Harald sat og snakka om kor vi skal la Freya få sove dei første nettene? Ho kan vel ikkje sova inne hjå oss? Trur nok kanskje ho kan ligga ute i gangen ved sidan av gjesterommet, der står alltid døra open og lurte litt på å ha buret ståande der i starten. Om natta har eg tankt at ho kan liggja utanfor vårt soverom (alle soveromma er i same gangen) med buret sitt ope.....Så kan vi kanskje ligge på gjesterommet dei første nettene? Er det nokre andre der ute som kan gje nokre råd her?

Ellers håpar eg turen går fint. Lurer på å kjøre over fjellet, tek liksom mykje kortare tid....5-6 timar effektiv kjøring, men heim må vi vel rekne meir tid ja.....Men vi gler oss!!!

2 kommentarer:

  1. Det beste er om Litla Freya får en fast plass til buret sitt, å så ligger dere på en madrass ved siden av buret de første dagene, så kan dere etterhvert flytte lengre å lengre vekk fra henne for hver dag..Ellers så pleier det å gå veldig fint, å så lenge hun føler seg trygg hos dere så vil hun også slå seg til ro. Visst hun våkner om natten så ikke lag noe oppstyr, ta hånden inn å kos litt med henne..Men ikke snakk, eller styr..Visst hunden er veldig urolig kan det hende den må på do..Ta den med ut å tisse da, men ikke skru på lys eller snakk med henne..Bare vær kjapp og effektiv og veldig veldig KJEDELIG! Ellers kan hun tenke at det er gØY å være våken på natten ;)

    SvarSlett
  2. Og da er morroa i gang!!!

    SvarSlett