14.11.2010

Bli kjent

Ja, da var ein ny dag snart over. I natt gjekk det ganske bra, men måtte ut to gonger. Vi låg i stua og eg låg ved sida av buret slik at eg nådde handa bort til ho. Ho var nok litt meir uroleg i natt, men svært lite. Eg ignorerte henne. Men når klokka var 07.30 stod vi opp då dette er ei tid vi vil vere oppe til kvardags. Ho hadde ikkje tissa i buret i natt, men tissa ein gong på golvet med ein gong ho kom ut av buret.

Ho har sove ein god del i dag...så eg er spent på natta. Men vi har vore nede til sjøen og ho har gått laust i heile dag. Ho har sprunge og kost seg ute. Eg er redd for at ho skal stikke av, men vi har fora ho med skinke dei gongene ho kom til oss. Eit godt tips dette, Marianne!

Men i mørket er det meir skummelt..... Då set eg meg berre rett ned og vil helst berre inn med ein gong. Eg har band på ho om kvelden for då er eg ekstra påpasseleg.

Ellers har ho fått leike med ein 6 års gammal gut...og då var det texas gitt!

Men magen har vore fin så langt, men ho søv som sagt ein del og drømmer litt......eg seier til Harald: Trur du ho lengtar etter mammo si? Uff, ja eg syns det er trist eg...tenker liksom så mykje unødvendig på slikt og syns synd i ho. Men ho har det godt her då og ho har vist at ho er trygg med oss.

Ellers prøvde vi å gå frå henne i 5 min inne i buret og det gjekk kjempefint så i morgon får Harald berre gå igang med aleinetreninga. Ellers skal han kjøpe kost og starte på "kurset" til Marianne.

Nei no skal eg kose litt før ho legg seg for natta!

1 kommentar:

  1. Sikkert lurt å løfte ho ut av buret og ikke sette ho fra deg før dere er ute..Riiimelig tissetrengte etter en sånn natt ja!

    Hun er jo kjempe flink Janne, og det er du og som greier å stole på ho å ha ho laus! Å om det skulle skje at hun stikker litt av en gang, så IKKE gi opp!

    Klart hun savner mamma, men om noen dager er det glemt og dere er de store heltene i livet hennes!

    SvarSlett