15.01.2011

Dagane går

No har Freya vore så flink og ikkje har gjort ifrå seg inne, men i dag vart det eit uhell. MEN det som var så fint var at ho byrja pipa litt og eg skjøna ikkje kva det var ho ville...og før eg fekk sukk for meg berre sette ho seg ned å tissa. Vi var ute ei god stund før dette, men det var eit forferdeleg vèr så ho sette seg under ein busk. Eg tenkte tissar ho no eller sit ho berre i le for regnet, og det var nok det siste ho gjorde ;-) Men ellers har ho ikkje gjort ifrå seg inne på lenge og eg reknar ho som "tørr"

Vi tok kloklipp og hårklipp her førre dagen. Ho sklir slik på golvet vårt og det skuldast at ho har såpass langt hår mellom potane sine. Men det var jo umulig å få til dette. men då eg la ho på rygg og koste masse med ho gjekk det fint til slutt!!!

I dag igjen var ho ute og rulla seg i noko hersens skit....veit ikkje heilt kva det er, men det stinkar fælt av ho. Så ho måtte i dusjen i dag igjen.

Satsar på å kome oss ut på ein lengre tur i morgon sjølv om vèret er dårleg. Kanskje eg får teke litt nye bileter av ho. Lengtar etter sol og varme....sleng med eit bilete frå bading med ungane ein sommarkveld. Ha ei strålande helg, folkens!

2 kommentarer:

  1. Merkelig, nå har jeg skrevet 2 forskjellige kommentarer her inne, å de bare forsvinner....Kommer denne inn tro?

    SvarSlett
  2. Den kom så klart inn ja! Vel, ville bare si at det er jo som regel mi som ikke følger med ja, når valpene tiisser inne. Men jeg synes nå dere er kommet veldig langt når hun piper for å si ifra! Det er jenta si det! Mira tisset inne i går, å herremin å flau ho ble....Ho er ikke over det enda!!

    SvarSlett