01.01.2011

2011

Kvelden i går gjekk kjempebra. Vi hadde huset fullt av gjester, både store og små og såleis hadde Freya mange å leike med. Under middagen låg ho under bordet og sov. Det var nok ein del smell i løpet av kvelden, men ho brydde seg lite om dette. Så når klokka nærma seg midnatt gjekk dei minste ut med ungdomane for å fyre laus litt fyrverkeri medan Freya var inne med oss andre. Ho såg ut vindauga og såg ikkje ut som ho brydde seg så mykje om all støyen. No må eg nemne at vi hadde storm som ulte godt rundt oss og såleis vart fyrvereriet dempa ein del....

Katten derimot greidde å snike seg ut akkurat kl 12!!! Hjelp, no ser vi aldri den igjen, tenkte eg..... Men kl 02 kom ho endeleg etter å ha ropa lenge på ho.

Alt i alt har vi berrre positive opplevingar med første nyttårsfeiringa  med Freya.

Legg med nokre bilder få dei siste dagane....
Hjelp!!! Slepp meg ut!

Ja, her kjem det seg....det var jo litt godt jo...

Vi hadde jo bestemt oss for at hunden ikkje skulle liggja i sofaen.




3 kommentarer:

  1. Ikke hund i sofaen nei, tenkte meg det ja! Å for en islenderstil da!! hehe! Flink ho var som takla rakkettene da, og jammen med godt katten kom trygt hjem igjen! Godt nytt år til dere!

    SvarSlett
  2. Her har vi lært Draumur å få lov tilk å ligge i sofaen hjemme, men IKKE borte. Det fungerer helt greit.. Jeg hadde også sofaprinsippet, men når gubben lå på sofaen med bikkja oppå magen ga jeg opp...
    Men det gjør ingenting..
    Vi har hatt full fart med Draumur og Odin i jula. Odin er i full lek, og Draumur har ikke glemt sine valpekunstner.. Altså.. Full fart hele dagen, utenom noen stunder nede på ladning... Da ligger begge helt skutt ved siden av hverandre.. Morro med to islendere også skal jeg si dere :-)

    SvarSlett
  3. He, he... For en sofastil :-D Mer avslappet kan men vel ikke bli. Herlig.

    SvarSlett