06.01.2011

Kvardagen tilbake



Berre nokre vinterbilder tidleg på morgonen. Her var det berre å trykke på autoknappen....


Ja, ja...enno plass på puta til pusen

Favorittstillinga! Det er slik vi møter ho no om dagen, kjekt å dra!


Kan nesten høre "nesepustinga" lang veg

Her er jentene som julebukkar.

Her er gutane som er 12 år

Syns det er kjekt at Blånissane enno er litt kjekk eg........ Sjekk "bordjuletreet" vårt i bakgrunnen;-)

Det var godt å koma i gong med kvardagen igjen. Fekk endeleg gjort meg ferdig med studiene før jul, og no når karakteren vart såpass er det veldig deilig å vita at det er leeenge til neste gong. No har eg plutselig så mykje fritid! 

Har byrja på fotokurset til Marianne og sidan eg ikkje har noko erfaring med foto frå før så kanskje eg lærer litt etterkvart. Ellers kjøpte eg stoff til bunad i fjor så skal eg iallefall prøve å få den i boks. det er bunad til Marie som er ein "kladdebunad" før ein eventuell konfirmasjonsbunad. Ellers håpar eg får tid til venner og familie. Men den store frtidsgleda vert nok Freya og få gå ut med henne. Her hjå oss har det vore så utruleg glatt, at det har vore tur med broddar. Folk og ungar ramlar og slår seg skikkeleg, 

Ellers er det litt snakk om Frya og bloggtreff til sommaren. Dette syns eg høyres veldig kjekt ut, så det trur eg at eg skal melde meg på. Andre som skal?



4 kommentarer:

  1. Nydelig islenderhale i headeren! Akkurat sånn som den skal være! Ho blir jo bare penere og penere denne jenta! Elsker snutebilde ditt, hehe!

    Så gøy for ungene å gå julebukkk!! Fine var det!
    Lykke til på fotoskolen, å s¨klart, vi gleeeeeder oss til å treffe dere og Freya igjen på diverse treff til sommeren!!

    SvarSlett
  2. JANNE: Du må gjerne begynne å gi andre ting. Mine får middagsrester hver dag, brødskiver, og annet "avfall"....Begynn med milde ting som kyllingfileet, brød med leverpostei, ost og sånne ting. Etterhvert skal islenderen i grunnen tåle det aller meste av mat! Det viktigste er at de vær dag har en til to doser av skikkelig kvalitets for. Så kan du supplerer med litt menneske mat..Men gi ALDRI kyllingbein, bein av sau, eller fiske med bein i..Gi kraftige bein(svin eller okse), ETTER at hunden har spist maten sin..Kotelett bein og knoker er fine å gnage på..Skyll de gjerne først så det ikke er så mye fett og salt på. Å VÆR der mens hunden gnager, bare sånn i tilfelle! Ikke gi bein når hunden er sulten eller har besøk av en annen hund eller katten er for nærme..Da kan de sluke det for fort ;)

    SvarSlett
  3. Påmelding til Frya kommer senere,bloggtreffet har det vært noe på, se på gamle linker på Marianne sin blogg. Men det kommer også senere vil jeg tro.. Det hadde vært hyggelig å treffes.. Vi prøver også å få med oss begge treffene i sommer...

    SvarSlett
  4. Snutebildet er herlig...skikkelig blinkskudd, vet jeg...Vi skal selvfølgelig på Frya-treffet - en ny tradisjon er skapt! ;o) Gleder meg til å treffe dere!!

    SvarSlett