24.01.2011

Innevèr


Utrulege stillingar desse hundane ligg i......

Åh, det blir alltid så varmt når de kosar med meg. Slik blir eg alltid, nokon som veit kva det hundespråket betyr? Er eg flau eller likar eg det ikkje?


Ja, no er Freya blitt så stor og synes tida går så alt for fort. I helga var vi borte frå ho. Den eldste sonen flytta heim i helga med kjærasten sin. Dei var her saman med dei andre to og Freya. Det gjekk kjempefint, bortsett frå at ho peip og ville inn til "oss" på soverommet den førstemorgonen. Ho sprang rundt og rundt senga og hoppa opp, men der var det jo ingen.....stakkar! Så gjensynsgleda var stor då vi kom heim att i går. Men ser at Harald har fått litt høgare stilling ann meg, det viste seg tydeleg...hmr.....her må det lokkast med noko nammis!

Eller har Freya fått ein ekkel idè om å eta sin eigen b..... Fysjameg, det vil vi ha slutt på!

Vi skal no byrja å øva på innkalling, det er ho ikkje god på. Så no vil eg gjerne ha nokre synspunkt på dette.

Ellers har det vore skikkeleg møkkavèr, dei få dagane det er fint, er eg enten på reise eller på jobb. Men no skal det nok bli betre...hadde vore kjekt med ein videosnutt av Freya vår, så det håpar eg vi greier å fikse snart! 

2 kommentarer:

  1. Ja det er litt av noen liggestiler de kan ha disse islenderene..Ingenting som forundrer meg lengre iallefall ;)Jeg tipper hun bare blir varm av å kose på fanget. Så hun liker det nok, men må fort ned igjen fordi det er for varmt..sånn er iallefall mine.

    Gleder meg til film av Freya!!

    SvarSlett
  2. Med to hunder har de iallefall selskap i hverandre, selv om den ene er liten og den andre stor.
    Ja, de vokser fort disse valpene.Nå er de som små hunder å regne.
    Vinur har også den tendensen at han vil smake på bæssjen, både sin egen og andres. Huff, det er en stygg uting, så vi trener veldig på det. Og det går faktisk ganske bra. Han går forbi og eller slipper når jeg sier ifra. Får bare håpe det vedvarer.
    Ellers funker innkallinga på Vinur bra.
    Og så er han så glad i mat.

    SvarSlett