26.04.2011

Påsken og løpetid snart forbi....

Ja, da var løpetida til Freya snart historie, bare eit par dagar att no. Det har gått utruleg fint, ikkje noko endring på ho, anna enn eg syns ho er blitt "litt vaksen" då...

I dag har vi vore på kvalpekurs og jobba med innkalling. Vi har ein god del å lera, men vi kjem oss:-) Det er jo så spennande med alle andre hundar som er der, og vi får jo aldri leike oss. Tenk å måtte kjøre heim utan å fått springa og herja med andre hundar...men det er nok slik det skal vera, Freya. Det er jo eit kvalpekurs,,,Eller?

Vekene går og 17. mai nærmar seg. no har det vore så fint vær at ein del jobb gjenstår med bunaden til Marie, men den SKAL bli ferdig!!!

No skal meg og ungane vera heima aleine i to veker. Harald har reist til Kina med far og bror sin...snakk om heldiggrisar!!! Men han er sårt sakna allereie, trur nok at Freya kunne tenke seg å logra til han om dagen. Stakkars... Men no har ho fått teppet oppi sofaen og får ligge her med meg, snakk om å vera kry! Det syns på blikket;-) Det vert ingen bilder denne gongen då kameraet er med til Kina. Ha ei fin veka alle saman!!!

2 kommentarer:

  1. Ja det er ikke bare bare med sånne valpekurs..en har jo såå lyst til å løpe å herje litt ;)

    Å han som er reist til kina da...håper han tar mange stilige bilder...Et interresant land! Ha en fortsatt nyyyyydelig april!

    SvarSlett
  2. Glad det ikke er jeg som har igjen nor å brodere til 17.mai. Lykke til !! Høres ut som ei"lita dame" som har matmor rundt lillefingeren.. Her har Odin klart det lenge.. Han liker og ligge i "vinduskarmen!!!!" om noen hadde sagt at jeg skulle ha en hund i vinduskarmen bak sofaen for bare ett halvt år siden hadde jeg storskrattet !!! men,men, tidene forandrer seg ;-)

    SvarSlett