31.12.2011

Godt nytt år!!!!!


Jammen er det siste dagen i år 2011 og eit nytt står på trappene. Her i huset kan vi sjå tilbake på eit rikt og godt år med Freya. Med handa på hjarta har eg ikkje angra ein einaste dag på at vi skaffa oss hund, så utruleg snill og god ein hund trudde eg ikkje fantes! Ho elskar folk og andre hundar og er så utruleg flink når vi møter dei. Eg er blitt så trygg på korleis ho reagerer i møte med nye hundar og menneske, og det betyr mykje!!! 

Men no skulle eg eigentleg ynskje alle eit riktig godt nytt år og så håpar eg vi vert flinkare å blogge, treng jo ikkje vera så mykje nytt kvar gong, berre nokre ord om korleis det går....Så sjølvsagt håpar eg vi møtes i året som kjem, enten om det vert på utstilling eller treff?

Så Godt Nytt år, folkens og håpar vi får eit fantastiks år alle saman!!!



 







2 kommentarer:

  1. Vi på Fåberg takker for det gamle, og ikke minst gleden av å bli kjent med dere...
    Øsnker dere alt godt for 2012.
    Hilsen
    Ellen, Odd Idar, Odin og Snorri

    SvarSlett
  2. Godt nytt år Janne....Det har vært laberty i blogeverdenen i det siste ja..Virker som om facebook har overtatt det meste ;)

    SvarSlett