11.01.2012

Kvardag igjen....

No er det kvardag for fullt! Men det er jaggu deilig å koma i gang igjen. Det var tungt å stå opp i starten og snakk om trøtt i løpet av dagen...synes eg gjespa i eitt eg... Etter eit år utan trening på treningsstudio er eg der igjen. Eg bestemte meg for å ta meg eit år fri pga Freya. Men eg har merka at kroppen har skranta meir enn før. Å gå turar med Freya er sjølvsagt fortsatt viktigast, ho er jo turkamerat nr. 1!!!!!

Eg har gått til kiropraktor omlag ein gong i mnd i fleire år, men no i haust flytta han....så no skal eg prøve meg utan???? Etter å ha delteke på ein såkalla "ryggskule" har eg skjønt at allsidig trening er tingen for vond rygg og nakke, så kryssar fingrane for at dette skal gå bra.

Vi har hadde nokre små oppussingsprosjekt før jul, og det følast godt å vera ferdig.....så langt;-) Såleis har vi plutselig ein del fritid. Kva gjer vi då? Jo, ut i skog og mark. Men, akk nei.... Vi har hatt eit forferdeleg vèr, den eine stormen etter den andre, for ikkje snakka om alt det regnet! Så difor bestilte vi lika gjerne oss ein sydentur til sommaren. Men sjølvsagt med litt blanda samvittigheit....Jo, Freya vil jo sjølvsagt synes dette er noko forbaska tull! Vi håpar det ordnar seg med pass, svigers har iallefall fått spørsmålet....

Nei, det får vera nok for denne gong. Legg ved nokre bilder. Ha ei strålande helg alle saman...og kom igjen med blogginga!!!!









1 kommentar:

  1. Ser ut til at dere har noen fine turer ut allikevel.. Men godt nytt år til dere. Det er tross alt hverdager som det er flest av..
    Flotte bilder på siden her må jeg si :-)

    SvarSlett