14.01.2012

Freyas første skitur

Ja,  dag var det tid for skitur med Freya. Vi må kjøre ein liten time før vi kjem oppå fjellet. Men før det skulle vi jo finne fram alt utstyr til heile familien, samt mat og sekk og ditt og datt....Freya, stakkar, er jo allereie superstressa. Så må ho jo sjølvsagt ete noko hundedrit i hagen (håpar for hennar del det var nokre andre sin...noko eg heller tvilar på). Men GUUUU for ein stank i bilen. Nei, dette går ikkje. Så inn i kjelleren på badet og inn i dusjen, kroppen utanfor, kan jo ikkje bli blaut når vi skal opp i kulda...så skylle, skylle, skylle og atter skylle munnen..... men det hjalp!!! Men det var ingen kjefting, men trur nok ho skjøna såpass at det var svært lite pop!

Vi kom oss iallefall opp. No er ho jo glad og fornøgd...men svært skeptisk samstundes...Kvifor går alle folk her oppe med slike ekle stavar og nokre har hjelmar...? Ho undrar seg på dette, men er forholsvis roleg.

I dag er det meg og Freya som skal gå på langrenn, dei andre står slalom. Vi går ein tur i preparert løype og ho går ganske fint. Spring når vi renn nedover...men er nok litt skeptisk dei ekle skistavane. Eg har strikkbånd, eller kva det heiter, og tursele. Eg vil ikkje at ho skal dra meg. Men kva utstyr bør eg ha? Eg har ho festa i magen så henda er frie. Eg har ein drasele, men den HATER ho...Kan nokre fortelje meg korleis eg bør gjera dette. Ellen, er du der?

Eg hadde ikkje kamera med meg, men berre mobil, stavar, vottar og....difor berre desse bilda. Men håpar på ein tur snart for dette var gøy! Ho hadde fått ein omgang med potefett.





Så eit par andre spørsmål. Eg synes at ho frøys, pga ho skalv medan vi sat i ro. Men, det var jo berre minus 1-2 grader og vindstille? Men kan ho skjelve då ho følar seg litt uttrygg og usikker?

Kva gjer eg med problemet: ete skit? Ho hadde dette ei lita stund medan ho var kvalp, men dette har teke seg oppatt. Er det vitaminmangel eller anna?

Ha ei fin helg!!!


1 kommentar:

  1. Når det gjelder det å spise sin egen avføring så har jeg hørt at det kan hjelpe å prøve å fòre med vom et par måneder. Når de spiser det så skal det kun være avfallstoffer som kommer ut og dermed mindre fristende for hunden å spise. Vom og hundemat er det noe som heter. Dette skal være bra. ( http://www.vomoghundemat.no/ ) At noen hunder spiser andre dyrs avføring er og veldig vanlig. Kukaker og slik. Det er nok vitaminer og slik som ligger i det.

    Å spise bæsj er jo ganske ekkelt, men det er ikke noe problem hos meg. Derimot ruller de seg heller i bæsj. Og fy f... hvor det er ekkelt, spesielt når du ikke har mulighet til å vaske dem før dem skal i bilen. Det kan bli en ubehagelig kjøretur hjem. Og ekstra vask av bur i tillegg. Og det rare med det hele er at de lærer aldre at etter de gjør det så kommer en skikkelig dusj med såpe og det hele. Tror ikke de bryr seg om konsekvensene i øyeblikket nei. Så du må ikke rekne med at Freya gjør det heller. Det går nok for lang tid mellom handling til konsekvens at de sjønner sammenhengen.

    SvarSlett