19.04.2012

VÅR

Ja, kan du tenka deg.....det ER vår, folkens! På turen i dag fekk eg altså sjå fleire tuer med kvitveis, berre sjå, her er litt av dei. Er dei ikkje flotte???


Førre dagen snøa det og eg har jo sjølvsagt berre mobilen med meg på desse turane (ja, veit det er synd) men måtte prøve å ta eit bilete der eg fekk med snøfnugga som kom...du må kanskje zoooma litt ekstra med augene, men



Men i dag fekk eg eit bilete der skjønningen gadd halda bittelitt fokus.... Fine jenta mi ;-)



NB: Har litt problem med kommentarane min, plutseleg kjem det fire av same slaget...og når eg slettar, ja så slettar han alle....Reknar med det kjem seg. Ha ein toppers dag alle saman!

1 kommentar:

  1. Flotte jenta ;) ja snø i april er da helt normalt..iallefall hos oss ;) Men i år er det litt anderledes og hvirveisene har snart stått i blomst i 6 uker..rart i grunnen...men iskalde netter holder de visst i sjakk ;)

    Nydelig bilde av godjenta!!

    SvarSlett