25.10.2010

Tida nærmar seg....

Ja, no går tida så fort og eg kjenner meg brått så lite kunnskapsrik når det gjeld å få ein kvalp i huset. Vi les litt innimellom og snakkar om kva som er viktig. Om det er nokre der ute som har nokre gode tips å gje så tek eg gjerne i mot. Men om de skal gi dei to beste råda, kva vil det vera?

No har eg vore innom nokre sider her på nettet og det er så mange sider der dei snakkar om at islenderen berre bjeffar! (Sjølvsagt bjeffar dei...skulle jo berre mangla, dei er jo hundar!) Men eg har truffe både mor og far til Litla Freya, men eg har ikkje høyrt noko bjeffing. Då tenker eg at å ha "foreldre" som ikkje bjeffar, der det ikkje er noko problem må vera eit godt teikn. Men eg kjenner eg vert litt skjelven og tenker det er vel noko som vi må vera ekstra på vakt med.

Eg veit eg kjem til å få gode råd av Marianne og det er så godt å vite det.... Men kva tenker de andre som skal få ein islenderkvalp?

Ikkje misforstå meg, eg gler meg VELDIG!!!! Men tenker at gjer vi ein kjempejobb no i starten så får vi ein hund som det vert lite problem med.

4 kommentarer:

  1. Skal bli spennende å se om du får noen fine råd av andre her inne på disse spørsmålene dine! Men jeg vil bare nevne to ting.....Arv har MYE å si når det kommer til bjeffing, og jeg har vel valgt de to stilleste islenderene i norge som foreldre til mine valper.

    For det andre..Uansett hvor mye en islender bjeffer, så elsker eieren hunden sin overalt, og ville aldri ha byttet den ut med noe..Å når den dagen kommer at det skal komme ny valp i huset, så kan du være bombesikker på at det blir en ny islender!

    Vi skal snakke en del om dette med bjeffing, så det skal nok gå helt fint! Litla er forresten ganske stille av seg!

    SvarSlett
  2. Høyres bra ut, Marianne! Ja, spørs om det vert noko innlegg her...Er jo heilt ny her. Men vi ser:-)

    SvarSlett
  3. Bruk den første tiden til å bli kjent med det nye familiemedlemmet.Da vil vegen videre gå av seg selv, og først da vet dere hva dere trenger.
    Men bare spør! Er ikke noen verdensmester jeg heller, men vi har rett og slett prøvd oss frem og funnet vegen som passet oss. Men vi her ute i nettverden er jo her og kikker innom..:-)
    Skal hjelpe dere om det er noe jeg kan hjelpe til med.. Men dere vil se at dette fikser dere flott selv... Gleder meg til å følge med dere ..

    SvarSlett
  4. Nå har vi aldri hatt en islender-valp, men kjøpte Ask som voksen og "ferdig opdratt" fra Marianne (heldige oss :o)Har nok ingen gode valperåd, men jeg er ganske sikke på at jo mer "arbeid" dere legger i valpen, jo bedre resultat vil dere få. Marianne er ganske dreven i dette, og jeg er sikker på at hun vil være til god hjelp om dere trenger det. Og som Ellen skriver, vi er her ute.... :o)
    Kos dere med Litla Freya, og gratulere med en islender i huset.

    SvarSlett